Gert Fylking och Robert Aschberg kommer till Söderköping idag kl.16.00
2009-04-03

Gert Fylking och Robert Aschberg kommer till Söderköping idag kl.16.00 kommer dom att vara vid hemköp.
Tiden har ändrats då tiden va lunch tid från början sdan blev det 15.00 men nu är det helt klart att
dom kommer att vara där vid 16.00.



Stöd Cancerfonden och ge en gåva


Så idag blir det att åka ner dit och sedan blir det bio i morgon istället då biljetterna va slut men nu har vi köp till i morgon. Så först blir det att äta china mat med älsklingen, becca och benny och sedan ska vi titta på Fast and Furious.










Postat av: Elenor

Kul att se bilderna. =)

Var filmen bra? Måste bara ta mig på bio och se den! =)

Det gick bra med gipsbytet!

Kramar

2009-04-04 @ 12:23:36
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara