Träffade Gert Fylking & Robert Aschberg på Hemköp i söderköping!
2009-04-03



Blev ett kort på Gert Fylking & Mig och så glömde jag ju ta av mig solglassögonen *suck*
Kommer kanske vara med på tv också den 5/4 då kamramannen filmade Mig, Becca och Veronica en hel del =)

Kl.19.00 den 5/4 kommer det att sändas på kanal 8.



Blev en kort på Gert Fylking & Becca. Gå in till Becca för att se fler bilder.



Och så blev det ett kort på Veronica & Gert Fylking



Och så på Veronica & Robert Aschberg

Sedan blev det en massa bilder på Gert fylking och Robert Aschberg
även på Gerts fru Tanja med båda sönerna.













De gjorde wraps som de såld till högst bjudande och alla pengar gick till Cancerfonden för mer forskning p prostata cancern. De fick även pengar ifrån Jannes Bageri, Luvata, LBM och många fler.

Gå in på cancerfonden och ge en gåva till forskning.


Efter vi hade varit där så frågade Becca och jag och älsklingen ville komma ut till henne och benny och grilla. Så vi följde med ut direkt till dom och grillade för 2 gg i år hos dom. Mmmm det va super gott.

Lite bilder ifrån grillningen också



Becca, Benny & Min älskling



Becca igen =)



Becca leker med Flissan



Becca och Flissan igen



Älskligen ska precis lägga på köttet.



Älskligen, Benny & Becca vi ska precis börja äta :D

Och jag måste bara säga att det va super gott. Mmm älskar grillat


Ha det gött allihoppa. På återseende.








Postat av: LEIA-MAJA

Jisses...här var det bildkavalkad:) härligt!!!! mycket fylking var det minsann.



Tack för ditt lilla spår...alltid roligt att veta vilka som kikar in och kunna kika tillbaka:)



Kramar

Postat av: Bitte

Nice pics allihopa :)Synd de inte knallar förbi oss.Ser ut som Aschberg har tappat nåt kilo ;)Har varit borta ett tag,bilder finns hos mig ;)Tack för titten,ha en finfin dag!

2009-04-05 @ 09:37:15
URL: http://www.metrobloggen.se/leva
Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara