Tre Små Ord
2009-04-01

- Omtänksam
- Trött
- Sötis

Marina bad sin sambo att beskriva henne med tre ord.

 -Vilken rolig idé, tänkte jag och frågade genast min sambo det samma! Svaret han gav ser ni här ovan.
Det värmde så när han sa det. Vid närmare eftertanke stämmer alla (utom möjligtvis ett) in mycket väl på mig.
Vilket ord jag är tveksam till får du allt försöka klura ut på egen hand… =)

Jag är nog lite ego, men det ska man va säger dom så länge det inte blir till en överdrift =)




Postat av: sandra

=)

allt bra idag då?

2009-04-01 @ 17:43:38
URL: http://sandraliksom.blogg.se/
Postat av: felicia

Vad trevligt :) Tack för tassavtrycket. Du snubblade nog in via Ellis blogg.

2009-04-01 @ 22:28:34
URL: http://www.metrobloggen.se/lantliv
Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara