Äntligen har den nya spisen kommit
2009-03-30

Skulle precis logga in på wow när jag ser att min hyresvärd kommer med min nya spis *jipppiii*

 ÄNTLIGEN!!



Glömde ta kort på den gamla innan dom kastade ut den *ler* Och så va jag tvungen att ringa det första jag gjorde när dom klev utanför dörren för dom glömde sockeln som ska sitta nere till på spisen. Så de skulle komma med den i morgon.

Det har ju bara tagit 3 veckor för dom att komma med den. Men ni ska ju inte tror att jag fick min nya fläkt nu ne för de va tvugna att byta kontakt och det visste inte dom hur man gjorde så vi får väl se hur länge jag får vänta innan det kommer med den igen då  *Suck*
Det va något jätte fel på den andra ungen första gången jag skulle använda den så skulle jag göra laxfilé vilket tar MAX 30min - 45min på 225C men i den gamla spisen tog det över 2 timmar.
Snarare 2h 9min för att vara exakt!! *suck* vilket lust man får att laga matt när allt har minst den dubbla tiden och inte den tre dubbla. Sedan skulle jag göra potatisgratäng som jag inte vet någon exakt tid på men över 3 ½ h *mega suck*

Så det ska bli riktigt roligt att laga mat idag, ska göra något snabbt i ugnen :D




Postat av: ღ Sofiα Werℓin

tack så jättemycket :)

Din är också fin :)

2009-03-30 @ 17:15:10
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: sandra

haha söt katta. jag har ju lite tur då det är lättare att lära en hund att inte göra så =)

2009-03-31 @ 19:55:37
URL: http://sandraliksom.blogg.se/
Postat av: » Sofia Werlin

Ja Kreta är mysigt men har varit där x antal gånger.

Vill gärna till Egypten :D

2009-03-31 @ 21:30:02
URL: http://sofija.blogg.se/
Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara