Första inlägget!!
2009-03-30

Hej & Välkomna till mig nya blogg!

Detta får bli min först inlägg, har dröjt med att skriva för jag ville få klart på det mesta först.
Blev tipsad av en kompis Becca att Designa Din Blogg har massa tips och hur man ändrar i kodmallarna och lägger in widgets etc. Så jag kikade in där och hittade en massa bra koder för att snygga till bloggen lärt mig så nu är det bar några små saker kvar.

Så här såg temat ut innan:



och nu ser ni ju hur sidan ser ut, blev riktigt nöjd förutom lit små saker som bara bråkar med mig när jag försöker ändra dom.




Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara