Smakat På Lite Nyheter!!
2009-04-01



Har köpt Dumle Stars som är en nyhet och enligt min åsikt och smak så va det ingen höjdare. Det står att det skulle vara tre olika kola smaker och två av dom smakade inget och den tredje vet jag inte va den smakade och det va väl den ändå som gick att svälja typ.

Sedan köpte jag Plopp lakrits vilket va en höjdar favorit. Är ju lakrits älskare så man kan väl inte förvänta sig mer *asg* Det va lite mer saltlakrits istället för en svartfärgad smaklös gegga som många andra sådana godisar vart som jag smakat.


Dumle Stars får 1 av 10 i betyg

Plopp lakrits får 10 av 10 i betyg




Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara