Äntligen tagit tag i . . .
2011-10-06

Nu har jag äntligen tagit tag i och gjort i ordning en scrappsida som va enkelt fixat men de är just de där att man ska ta sig tiden och sätta sig vid datorn. Tyvärr blir de inte så ofta jag sitter här då det är mycket annat runt omkring nu.

Sugen på att kika in min scrappsida?? Klicka här!! Scrapperiet!!




Postat av: Anonym

Jag ska genast kika in :)



Dom har födelsedags CC på svensk scrapbooking forumet ifrån idag till den 9:e oktober.



http://www.svenskscrapbooking.se/forum



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam syrran

2011-10-07 @ 16:58:38
Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara