EFIT 21/9-11
2011-09-21



EFIT - Ett Foto I Timmen

Jaha så va de EFIT idag igen och för en gångs skull kommer jag hiåg de :)
Här kommer våran dag!!



23.37 Är de dags för lite mat till min lilla tjeja, så hon sover gott hela natten sen



00.30 Här har min lilla älskling somnat så gott med mätt mage :)





08.30 Har precis lagt Bella igen efter frukosten och ska ta en kopp kaffe



09.30 Dags för min frukost!!



10.30 Ligger vi och leker och busar en massa



11.30 Är super hungri efter all bus och lek, men fy ja vad den blixten är otäck!!



12.30 Myser vi i soffan på mätt mage :)
*As trätt mamma, syns de!!*



13.30 Dags för en liten tur ner till Willy:s



14.43 Precis kommit hem från våran lilla promenad och ska ställa in varorna



15.30 Kastar i mig en mint choklad bar från Naturdiet lite snabbt innan jag ska ta och väcka min lilla plutta för att äta som sover så gott efter promenaden.



16.30 Bella har somnat om så gott efter vi ätit så nu tänkte jag passa på och baka lite mer små kladdkakor och muffins.



17.30 Har precis lagt på telefon med min älskade syster som ringde och fråga om de kunde komma i helgen *jippii* och lämna fotona från dopet som va förra helgen. "Gurkiss" Syster va min fotograf då.



17.30 Wow skadad som jag är tänkte jag spela en liten stund innan snuttan ska äta igen



18.30 Dags att vika ihop tvätten som precis blivit klar i torktummlaren.



19.30 Ska ta och ge min lilla sötis lite mat, och får syn på Malliz som myser galet på min tröja som är total hårig nu *suck*



20.30 Suck, man måste ju städa efter sig när man bakat och lagat mat med :(



21.30 Tittar en stund på Simpsons "The Movie"



22.30 Beskär lite kort på bellas dop presenter, tårtorna och hennes urvackra dop bok som min syster gjort till henne. För bättre bild klicka här!

Återkommer med bilder från dopet någon annan dag.
Nu ska jag ta och titta på tv en lite stund innan min lilla snutt tjeja ska äta för natten.
Tackar för denna EFIT dag och alla kommentarar.
Kikar in till er alla senare eller förmodligen i morgon.
Sov så gott!! Natti Natti




Lämna gärna en kommentar så jag kan kika tillbaka till er!


För att se alla andras EFIT dagar klicka HÄR!!





Postat av: Gurkiss

Vad roligt att du kör efit idag :)



Åååh mosters söta Bellis <3



Jag har tänkt ringa dig men det har inte blivit av ännu... Jag slår en pling ikväll om minnet är med mig...

Tänkte se om vi kanske kan komma nån dag i helgen, så får du fotona med. Jag trodde att jag skulle hinna i veckan men idag är första dagen som äldsta är tillbaka i skolan igen efter att ha varit sjuk och idag har jag DBT, imorgon har jag scrappträff och fredag har jag samma som idag fast enskilt.

Men jag slår en pling så får vi se om det passar er i helgen...



Puss o Kram från syrran :)

2011-09-21 @ 12:43:05
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Postat av: Gurkiss

Hmmz kom min kommentar iväg till dig?



Det brukar alltid komma upp en annan sida efteråt då...



Aja...



Kraaaaaaaaaaam från syrran

2011-09-21 @ 12:47:44
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Postat av: Nett

Men så söt och vilket morgonmys, det är ju bara så underbart med de små. Ha en fin fortsatt dag!

2011-09-21 @ 13:44:02
URL: http://www.enkoppkaffe.se/
Postat av: Ulrika

Åh vilken rar liten tjej!



Kikar in igen senare. :-)

2011-09-21 @ 14:27:36
URL: http://stickamera.se/blogg/
Postat av: Jessica

Är inne och tittar på din dag.

Vilken söt liten du har :)

2011-09-21 @ 16:21:39
URL: http://jessicamh.blogg.se/
Postat av: Anonym

kikar in på din EFITdag, vilken gullig bebis du har

kommer tillbaka senare för att se resten av din dag

2011-09-21 @ 16:55:41
Postat av: Marlino

Vilken sötis :)



Går ni på flytande föda bägge två? ;)



Kul att följa din dag. Titta gärna in hos mig och se min dag.

2011-09-21 @ 18:48:52
URL: http://marlino.blogspot.com
Postat av: Anonym

Man får vara trött.. :-)

Härlig start på er dag, hoppas fortsättningen har varit bra och go också! :-)

2011-09-21 @ 19:08:01
Postat av: Joakim

Tittar förbi din dag

Postat av: Annika

Kikar in igen för att se resten av din dag

härligt med hårig tröja, då blir den extra varm ;-)

2011-09-22 @ 09:11:01
URL: http://auroraaurum.wordpress.com/
Postat av: thinki.se

Kollar in din EFIT också. Vilken ljuvlig dotter du har. Så långa ögonfransar.



Duktig du är som kämpar med vikten.

2011-09-23 @ 14:57:00
URL: http://www.thinki.se/wp
Postat av: Ellis

Hej!

Rolig att se lite bilder från din dag, vad söt Bella är! =)

Tack för gratulationen, det blev en lång födelsedag i år!

Kram Elenor

2011-09-28 @ 21:44:31
URL: http://ellispysselochdittadatt.blogspot.com
Postat av: Ellis

Hej!

Tänkte titta in och önska dig en trevlig helg! =) Nu ska jag sova efter lite luffarslöjdspyssel!

Kram Elenor

2011-10-01 @ 01:42:24
URL: http://ellispysselochdittadatt.blogspot.com
Postat av: nathalie

hej vad söt bella är jag älskar er
>3

2012-10-09 @ 16:30:38
Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara