Hopplöst ....
2013-07-29

Allt känns så hopplöst, idag är absolut inte en bra dag. Känns som om det aldrig tar slut och vänder till det bättre. Hur långt ska det behöva gå innan man kan få må bra och känna lite lycka igen. Usch vad jag vill sova borta dessa skit dagar. Och inte nog med det så börjar ju alla andra tankar komma med som hur besviken man kan bli på någon jag kallat vän i många år.
Ne fy så ska jag ta min tråkiga dag jävel och min nackspärr o laga lite mat.
 
//Peace out!




Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara