Köp nytt tema/design till bloggen!!
2009-04-07


Klicka på bilden för att komma till sidan eller på länken nedan

Hittade in på minnyablogg.se av en ren slump och hittade ett super snyggt tema som jag fastnade för direkt och
 det va inte dyrt heller. Endast 60kr som man betalar via sms. Super snyggt och enkelt att köpa.

Håller på men en test blogg som jag lägge in temat på då jag inte är så jätte haj på det.
Det kan dröja några dagar innan ni ser det här inne men det kommer inom kort :D

Gå in ni med och kika på tema/designerna hos han gör.





Postat av: Becca

Jo de är ju de där med nålen o grejer som tar emot lixom.

Emla är en bedövningssalva man tar innan man tar sprutor:-)

Gör du i kväll då?!

2009-04-07 @ 15:39:18
URL: http://beccalundin.blogg.se/
Postat av: Natalie

Hejsan!

Trillade in här och ville bara lämna ett fotspår!

Ha det bra!

/Natalie

2009-04-07 @ 23:01:17
URL: http://nataliesundh.blogg.se/
Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara