Valborgsmässoafton & Hemma från jobbet!!
2009-04-30

Typiskt, igår när jag va på jobbet så hade sängarna och skummet kommit och jag skulle lägga upp allt skum i butiken och så skulle jag kasta upp en 180 bäddmadrass på översat hyllan för att de va fullt på de nedra hyllorna och när jag kastar upp den så kastar jag väl inte tillräckligt hårt så den ramlade ner ien och dum som man är skulle jag ta emot den och den knäpper till som fan i ryggen så jag tappade madrassen ocg ramlade på golvet för det gjort så jävla ont och gör fortfrande så det blev att vara hemma från jobbet idag. Det är mina vanliga otur och jag menar det är ju Valborg och allt så det blir nog inte så många knop idag. Har legat i sängen fram tills nu och vilat lilla ryggen.

Vad ska ni göra idag på Valborgsmässoafton??




Har ju även glömt berätta om min nära döden upplevelelse jag hade häromdagen.
Jag va med svärmor ut till hennes mamma i skärblacka och när vi är på väg hem så sitter vi och pratar en massa och Maja (svärmor) tittar till på mig samtidigt som hon pratar och helt plötsligt svänge vägen med inte hon förens det nästan va försent. Som tur va klarade vi oss utan någon dikes körning och nu står jag fast vid att aldrig åka med min svärmor till rallykalle IGEN!!! 

Usch ja jag trodde hjärtat stannade på min där i några sekunder.



Ha en fortsatt trevlig Valborgsmässoafton.





Postat av: Micke

Ujuj, inte bra detta med ryggen och inte heller nästan i diket!



Hoppas Valborg blir bra ändå.

2009-04-30 @ 18:12:26
URL: http://kludd.se
Postat av: my

wooh, läskigt;S

2009-05-01 @ 16:08:18
URL: http://myb.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fiiin brasbild!

2009-05-03 @ 23:34:22
URL: http://fliza83.blogg.se/
Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara