---> Jag Är En Riktig Gottegris <---
2009-06-15

Som den riktiga gottegrisen jag är så va jag ju tvungen att testa några NYHETER
jag inte testat ännu.

Geisha är ju ingen nyhet förutom att det nu finns på rulle så man slipper det där
jobbiga pappret runt varje godbit.

Men sen har vi ju Marabou Sommar "Limited Edition" med jorbgubbar
den är riktigt god.
Jag älskar lakrits så jag va även tvungen att testa Dextro Energy Liquorice men det blev en riktig besvikelse för den påminde inte om dexto över huvudtaget utan smakade som något mjöligt *usch* den va ingen höjdare som jag någonsin mer kommer köpa.

Har ni testat dessa?? Vad tyckte ni om de??




Postat av: Ellis

Chokladen är god, det håller jag med om! =)

Kram

2009-06-15 @ 19:28:15
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Postat av: Heyli

åh, geisha på rulle, det lät lättsamt och bra :)



jo tack nu mår bra, fixade lite tacos då kändes de bättre!



härligt att du skulle vilja vara med i tävlingen, kommer nog komma upp en då jag fått hem smyckesdelarna jag beställt :)

2009-06-15 @ 23:36:30
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: miakaa

Grymt med jordgubbar!

Har faktiskt inte testat än, men det måste man ju göra... ;)

2009-06-16 @ 14:42:09
URL: http://xmiaka.blogg.se/
Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara