Nya kläder från H&M
2009-06-25

Igår kom det lite av de nya kläderna som jag beställde från H&M, resten skulle komma i början eller mitten av juli. Även de kläder jag beställde till mig sambo kom igår. Men inte resten som va till mig *suck* Allt satt jätte bra förutom den turkosa tunikan jag köpte för den va alldeles förstor tyckte jag förutom runt bröstet. Kom även ett par svarta byxor som jag glömde fota.












Ha det gött & va rädda om er!!




Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara