Lite av varje
2009-04-01

Idag har jag jobbat från 10-15 och sedan gick jag hem en stund och väntade på att min älskling skulle komma hem.

Sedan när jag kom hem och väntade på min älskling så kom Becca på besök och hade sin trasiga dator med sig som min sambo ska titta på och beställa nya delar till de som nu är trasigt.
När han kom hem så åkte vi ner till jobbat (Jysk) och Reserverade ny sängram, sängbord och ska vi bestäla den 13 då min arbetskamrat gick in och kollade när den skulle vara på kampanj madrasser då vi just nu slåss på en 120 madrass och nu ska det bli en 160 *big smile*
Hade en 160 förut men när vi flyttade så sålde vi den för det va en hel 160 madrass (resårbotten) och det säger jag
ALDRIG MER!! Fy så himla tung, osmidig att flytta *usch*
Och så gjorde vi en reservation på 2 nya skrivbord (Meneza) & 2 nya datastolar (Mark) till datarummet.

Hade vi inte reserverat de som va på kampanj vilket va sängramen, sängbord, stolarna och inte väntat med att beställa resårbottnarna och bädmadrasserna till de kommer på kampanj så hade det slutat på 24492kr och nu för att vi väntar till den 13 april så blir det 18547kr vilket är en himla skillnad.

Måste bara säga att madrasserna va helt underbara Gold B30 på jysk dom får en riktigt varm rekommendation.



Sen efter vi hade varit där så åkte jag, älsklingen, becca och henne sambo benny till Vi&Ni och käkade pizza dom gör det godaste pizzan i hela söderköping eller hela sverige kan jag lova. Sedan åkte vi hem till oss en stund och skulle betsälla biljetter till nya fast&Furious som har perimär den  3april, men så gick det ju inte att boka eller reservera så becca och jag ska in tidigt som satan på fredag för att få biljetter MÅSTE SE!!!


Nu måste jag verkligen sova har ju redan gått in på nytt dygn. Ha det gött allihopp!! Natti Natti




Postat av: Lina

Hej det va inte igår.. Hur är det med dig? kram Lina

2009-04-09 @ 10:52:25
URL: http://graviid.blogg.se/
Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara