..::Bytt Grafik/Tema Igen::..
2009-05-08

Har bytt tema igen, ville ha lite somrig så det får bli detta nu kanske bytter tillbaka till den andra närmare hösten.

Men gud va svårt det va att byta detta tema. Förut så har jag ju haft blogg.se tema i grund och botten och haft den som mall och då har de inte alls varit svårt, men detta tema liknar ju inte några av deras så jag va tvungen att koda om det helt och hållet.

Det är ju just det där innan man vet hur man gör som man kliar sig i skallen och undrar hur fan gör jag nu då??
Men efter lite slit i håret och några cigg paket så gick det tills slut *ler*
Nu när jag vet hur man gör så lär det gå lätt som en plätt att fixa ett nytt tema nästa gång. Har redan börjat med ett nytt tema som jag tänkt jag skulle lägga till på min scrapp blogg som jag håller på att fixar.

Temat jag hade innan såg ut så här:



Och nu ser desigen ut så här:


Nu måste jag sova, ögonlocken känns väldigt tunga!!


Ha en fortsatt fin fredag & trevlig helg.
Puss& Kram




Postat av: Lovedmum

Så tjusigt det blev. Ingen aning om hur det fungerar på blogg.se. Har bara använt mig av wordpress.org på min egen domän, lätt som en plätt att byta tema där ;)



Hur jag mår?! Inte bra för tillfället, men det får gå ändå - måste det...



Kram

2009-05-08 @ 03:11:34
URL: http://lovedmum.se
Postat av: jessica

Du har en fin blogg :)

göra nåt kul idag?

2009-05-08 @ 07:38:49
URL: http://jessieh.blogg.se/
Postat av: Emmis

svar; Jaa det var den allt ;D händer en fredag för dig idag då? :)

2009-05-08 @ 08:50:04
URL: http://flickanemmis.blogg.se/
Postat av: Becca

Wow va fint och somrigt

du är så duktig!

puss

2009-05-08 @ 12:12:27
URL: http://beccalundin.blogg.se/
Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara