Höll på att frysa ARSLET av mig *burr*
2009-10-02

Fy fan så himla kallt det va när jag klev utanför dörren och skulle röka, hade inte räknat med det så jag höll på att frysa arslet av mig medans jag skakade egenom min ciggaret *burr*

Så jag tittade på våran termometer när jag kom in som vissade 0grader *usch och burr* och då va den dessutom precis vid vårat fönster som va öppet så det va säket -2 ut skulle jag tro. Passade på att ta en bild på frosten som va på locket till min askop när jag va ute och rökte.


(klicka på bilden för att se den större)




Postat av: Becca

ja du gumman de är inget skönt längre!!

2009-10-02 @ 09:04:03
URL: http://beccalundin.blogg.se/
Postat av: Gurkiss

heej :)



ja fy sjutton det är kallt som f..n ute nu vissa dagar



Kraaaaaaaam

2009-10-05 @ 13:18:53
URL: http://gurkiss.com/wp
Postat av: d

gud vad söt o fin blogg du har!

Hur gör du så att du får en sån bild där det står Sara & en fjäril under ditt inlägg? Jag vet hur man gör en bild, men inte hur man sätter in :)

2009-11-01 @ 01:02:06
URL: http://irresistibles.blogg.se/
Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara