Oktober Är En Rosa Månad.
2009-10-07

Oktober är en Rosa månad. Jag har i många år stödjat Rosa Bandet , och det tänker jag även göra i år. Alla kvinnor älskar ju sina bröst och vill ha den kvar oavsett stora som små, därför ar det extra viktigt att skänka/stödja Rosa Bandet för fortsatt forsking kring bröst cancer.

I år har även Ahlgrens Bilar - Rosa Rattar vilket jag va tvugen att köpa för att stödja rosa bandet och dessutom så älskar jag mest av allt de rosa bilarna ;) vart överlycklig över att de har en påse med bara rosa rattar ;) och lite komiskt är det ju också, Rosa Rattar *asg* Jag har även i år köpt rosa bandet, rosa bandet disk trasor etc.

 

Vad det och stödj rosa bandet du också, Hjälp till att hitta besegra Bröst Cancer!





Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara