Oooh herregud...så min design ser ut
2009-10-11

Ooooh herregud så min design ser ut i explorer, jag själv har Firefox och där ser grafiken bra ut. Men så va jag inne en stund nu på kvällen med min sambos dator för jag hade stängt av min och han har explorer och min grafik så förskräcklig ut i den ju. *usch* men men jag tänker/orkar inte ändra på den för det utan ville ni ha samma webläsare som jag och de flesta har Firefox en varm rekommendation. Den mesta grafiken idag är även uppbygg efter Firefox.

Firefox finns att hämta grattis här!!





Postat av: Gurkiss

Jaså såg det inge bra ut i explorer, träligt.



Med Firefox är en toppen bra webläsare, den bästa enligt mig.



Hoppas flera väljer att använda firefox.



Kram kram syrran

2009-10-12 @ 06:44:05
URL: http://gurkiss.com/wp
Postat av: Gurkiss

Jag kommer in senare sen igen och läser mera...



Jag berättar varför sen...



kram kram syrran

2009-10-12 @ 06:45:14
URL: http://gurkiss.com/wp
Postat av: Gurkiss

Jag igen :)



Jag har börjat följa dig på bloglovin :)



Kraaaaaaaaaaaaaaam från syrran

2009-10-12 @ 06:46:09
URL: http://gurkiss.com/wp
Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara