Glad Påsk
2011-04-22

GLAD PÅSK PÅ ER ALLIHOPA!!

Kronfågeln och orrefors har gått ihop för att konkurera ut kinderäggen.
Spara bitarna du hittar i kyckligen så har du snart en fin vas.
Glad Påsk!!


Fotografen vägrar att ta ett kort av mig naken i ett påskägg med fjädrar i röven och gult nagellack, så det blir inget kort här i från i år . . . . Men Glad Påsk i alla fall
!!


Jag vill önska alla mina vänner, familjen, de jag supir under bordetoch även de som supit mig under bordet, min svärmor, mina arbetskamrater, mina förre detta arbetskamrater, mina party pinglor, mina ex, mina svarttaxi chafförer, ja helt enkelt alla jag känner och inte känner en riktigt GLAD PÅSK!!


Bästa sättet att uppnå inre frid är att göra klart alla saker du har påbörjat så jag bestämde mig för att se mig omkring här hemma om det var något som inte var klart så nu har jag tagit resten på rödvinsflaskan, Baileys´n, de sista 14 ölen i backen, resten av stesolid burken, valiumkartan, en chokladkarting och de sista 8 lyckopillren. Du ANAR INTE hur BRA jag mår!! Snacka om inre frid! Men jag förstår inte varför polisen vill ha ner mig från taket nu? Så med polisen hängande i takrännan på väg upp, tar jag tillfället i akt och önskar dig och de jag håller kära en riktigt GLAD PÅSK!!


Hej! När åker du idag?? Själv drar jag vid fyra tiden.. Det mesta är klart, har badat katteni neon, sattlysdioder i hucklet, fixar just nu hjullagren på kvasten, blir raketbränsle i år.. Om vi ändå inte syns så önskar jag dig o de dina en riktigt GLAD PÅSK!


Hoppas ni får en riktigt trevlig påsk helg allesammans!!





Postat av: Gurkiss

Hehe dom var bra :)



Glad Påsk syrran min, ses snart :)



Kraaaaaaaaaaaaamar från syrran

2011-04-23 @ 07:58:23
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Postat av: Gurkiss

Provar väl här då...



Hmmz morr när jag nyss skickade en kommentar till inlägget här över med vagnen stod det error ?!



Super fint vagn :)



Det ska bli kul att få seden live sen...



Flera mage foton efterlyses :)



Kram kram syrran

2011-05-08 @ 20:43:50
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara