En hel månad . . . Vart tog den tiden vägen
2011-08-01

Idag är våran älskade lilla tjeja en hela månad. Fattar inte vart den månaden sprang iväg, gud så himla fort de går. Hon växer och äter fortfarande lika bra. I fredags va vi på BVC igen för att mäta och väga henne igen och hon följer sin kurva super bra som ligger lite över medel. Hon vägde 3950g 52cm och huvudomf 34cm när hon föddes och nu en månad senare väger hon 4860g 57cm lång och huvudomf 37,1 så hon växer på jätte bra.


Myser med min älskade mormor.




Postat av: Beccan

sa ja inte att tiden går fort?Ja frågar mej nu efter ett år vart tiden tagit vägen vad hände med året som gått? Hon växer ju på kanon bra de är kul, tror ja tycker de är roligare att gå till bvc än vad Lewi tycker :-)kjamizz

2011-08-07 @ 20:40:39
Postat av: Gurkiss

Jaa du tiden den bara springer i väg och allra helst när man har barn tycker jag :)



Mosters sötis Bella :)



Kraaaaaaaaaaaaaam <3

2011-08-09 @ 19:06:50
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara