20 dagar kvar
2011-06-04

Jisses va tiden går fort, den bara spinger ju iväg. Tyckte inte de va länge sen jag fick veta att jag va gravid och redan är de bara 20dagar kvar tills den är beräknad. Kan ju även gå över tiden men går jag enligt beräkning kommer min ögonsten snart ut så jag får pussa och krama på den :)

Nu är rummet nästan helt fixat det är bara lite tavlor som ska upp annars är de klart helt, eller ja så mycket man kan göra innan :P
Återkommer med bild på rummet då min kamera är sten död så jag laddar batteriet.

Hoppas ni alla får en underbar dag.
Ta hand om er



24/5 går in i månad 9




Postat av: Becca

Fina du!!

2011-06-05 @ 09:12:11
URL: http://beccalundin.blogg.se/
Postat av: Gurkiss

Nu är det inte långt kvar :)



Kram kram syrran

2011-06-09 @ 11:24:18
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara