Stressad vecka och rätt lung helg :)
2009-04-27

Det va ett tag sen jag skrev här men vi har haft massor att göra, och förra veckan på onsdagen kom våran underbara säng hem som vi har beställt med sängram och sängbord :D och på tisdagen så kom skrivborden och stolarna hem :) så vi har haft en det all montera. I går (söndag) så kom mamma och hennes kille hit vi grillade och njöt av det uderbara vädret 23.9 grader va det ut.

I fredags när min älskling hem från jobbet hade han med sig rosor till mig bara så där, och sen efter han hade duschat så åkte vi ner och åt kina mat :)

        
(Klicka på bilden för att få den större)


Bilden på sängen och säng borden blev inte så bra men jag vissar det i vilket fall :)
(Haha om ni undrar va det är för knöl på sängen under överkastet så är det bara min lilla katt Malliz, hon älskar att krypa under överkastet eller täcket :D )


(Klicka på bilden för att få den större)

I Lördags kväll kom Tette och Pierra hit, vi käkade lite tacos och drack och lite runda under fötterna *asg* sen spelade vi med andra ord och det va as kul eller hur tette :)

Nu kom min lilla älsklig hem så jag ska pussa lite på honom nu. Ha det gött så länge!






Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

tack detsamma!

2009-04-27 @ 15:31:02
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: Micke

Blev tjusigt värre med sängen och överkastet! Jag har nån liknade säng men nått överkast har jag varit dålig på skaffa.. tur det finns dörrar stänga :)



Jag kan inte ett dyft i nått Photoshop eller liknade program. Jag bara förminskar mina bilder i ett jättelitet grafikprogram vid namn IrfanView.



Få se hur länge jag har det illgröna på sidan nu :)

2009-04-27 @ 20:04:57
URL: http://kludd.se
Postat av: Elenor

Snyggt med sängen, roligt att få lite nya saker! =)

Du verkar ha haft en härlig helg! =)

Kramar

2009-04-28 @ 00:06:25
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Postat av: Mindy

Godmorgon..Hoppas att du får en skön tisdag..Fina rosor :) härlig färger på dem.Ha en skön solig dag..

2009-04-28 @ 09:08:55
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: jossan

tack <3 men jag är nöjd med min header som den är ;) allt bra? :)

kram

2009-04-28 @ 17:20:23
URL: http://ligon.blogg.se/
Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara