Till alla er som tjuter så dant!!
2009-04-01

Till alla er som tjuter över min banner.



SS som det står på min banner är INTE för SS soldaterna utan jag heter Sara Ström det är mina initialer får man inte ha det. Tanken har inte ens slagit mig att det även kan stå för SS soldaterna förens jag fick 12 kommentarer om det, men jag får väl skriva Sara Ström istället så kanske alla bra nöjda!!

Eller inte!!

 Min blogg min grafik!!...

Ha det gött allihopp och natti natti!!




Postat av: sandra

a det är riktigt irriterand =/

haha ja men det är skit kul med hund, bara dett att när dom kommer upp i ett års åldern är dom absolut värst då dom ska testa gränserna >.< tonåringar du vet.. charmen med att vara hundförälder haha ;P

jo tack det är bra.. branå trött bara.

puss

2009-04-01 @ 22:45:30
URL: http://sandraliksom.blogg.se/
Postat av: Elenor

Vad kul att du tittade in, nu ska jag ändra till den nya adressen! =)

Jag börjar lära mig att gå bättre och bättre, kommer att ha gipset till i slutet av april, får se om det blir kryckor med stödbandaget också senare.

Ha det så bra!

Kram Elenor

2009-04-01 @ 23:33:24
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara