Midsommar
2009-06-25

Midsommar va Mamma, Christer, Maria och mina här vi grillade åt och drack en massa gott. Sen senare på kvällen kom Tette, Maja, Conny & Becca hitt en lite stund. Va super trevligt. Sen när alla hade gott hem så följde jag med Tette upp och kollade på deras nya lgh och sedan följde hon med till oss och sov här då hennes sambo va hos sin syster och hon ville inte sova själv för att hon är mörkrädd.

Det blev en liten bild på tårtan med vaniljfyllning som jag gjorde till midsommar, blev inga flera kort då batteriet i kameran dog. Mamma och christer firade även 11år så jag gjorde om lite på tårtan och gjorde två ettor i marsépan med gula marsépan band och röda blommor, men när jag skulle ta kort på de va batteriet hel döttoch jag kom inte ihåg att ladda det innan vi smaskade upp tårtan.



Ha det gött så hörs, Ta hand om er!!




Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara