Nu ska min lilla padda banta...IGEN!!
2009-06-11

Nu är det dags för tjejen att köra stenhård bantning igen eftrsom hon väger lite för mycket, eller nu va jag snäll inte bara så lite och jag tycker så himla synd om henne och vill inte att hon ska få höftproblem och etc som övervikt dra med sig för sjukdomar. Vi började banta henne men så blev det mögel i ena skåpet så vi fick kasta det sen har det inte blivit att vi vart och köpt nytt men idag så blev det 7,5kg bantningsfoder. Och i morgon blir det veterinär igen för henne eftersom hon aldrig blir av med masken. Hon va utekatt innan vi hittade henne och tog hand om henne mn sen har hon fått vara inne katt och det har hon inte lidit av utan hon stormtrivs. Men när vi tog henne till veterinären och gjorde en hälsokontroll så blev hon avmaskad för jag hade set att hon hade 3 olika *usch* och sedan har vi varit där igen för hon blir inte av med en utan de, men så har jag trott att hon blev de när jag har inte sett någon i avföringen eller att hon skulle ha spytt men så i förra veckan spydde hon och då såg jag att hon fortfarande hade kvar det *suck* så i morgon blir det en dubbeldos av avmaskingsmedlet. Sen är det bara att hålla tummarna för att de försvinner.





Har ju glömt vissa dom blå&gula dammsugarna vi bl.a åt på nationalsdagen.


Nu ska jag gå och lägga mig i soffan eller sängen och kasta på en film, är helt slut!!

Ha en fortsatt fin torsdag!!




Postat av: Ellis

Hoppas det går bra med kattbantningen och att hon får bli maskfri.

Det svartvita jag fick var jättefint! =)

Ha det så bra!

Kramar

2009-06-11 @ 22:42:54
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Postat av: Ellis

Okej, då förstår jag! =)

Coola dammsugare förresten!

Ha det så bra och godnatt!

Kram

2009-06-12 @ 00:27:58
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Postat av: Linda

Hoppas gumman det kommer går bra när du körupp..Är lika nervös så du wii...

Håller tummarna..

Men du ska se att du klara det..

han har semster vecka 30, 31, 32 tror ja det är ...

men vecka 31 ska vi te varberg så det blir någon av dem andra två veckorna vi kommer i så fall..

men som sagt pengarna styr..

hade ja haft pengar så hade jag åkt upp nu vid denna lön. men tror inte vi har råd med det.. Pierre brukar juh vara lång ledig en vecka.

så då hade man kunant passa på.

men man måste ha sovplats för oss alla tre hihi. och hos mamma vet ja inte ens om jag vill för alla dessa hår och sånt.

hur e det med dig annars gumz?

kramar

2009-06-14 @ 11:36:38
URL: http://zagatjejen.blogg.se/
Postat av: M A R I A

Vilken fin blogg du har!

Och vad coola de där svenska punschrullarna ser ut :D Fast de SER bara coola ut, de är inte så goda imo.

2009-06-23 @ 22:59:20
URL: http://shiverinside.blogg.se/
Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara