Tur & Retur till Herrljunga ca 53mil
2009-03-30

I natt så följde jag med min sambo som resesällskap för han skulle ner via jobbet och lämna ett budpaket med verktyg. Vi åkte vid kl.02.00 på natten och kom hem vid kl.10.00

Jag va lite trött då jag vart vaken hela natten för att vi inte skulle försova, för verktygen va tvugna att vara det senast kl.07.00

Jag somnade en 45 min på vägen hem och nu är jag pigg igen :D Och en måste va ju att stanna till vid gränna och köpa polkgrisar när man ändå var där nere.





Nu ska jag spela lite Wow med min lilla älskling som fick sluta när vi kom tillbaka.




Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara