Exakt 2 månader kvar!!
2011-04-24

Idag är de exakt 2 månader kvar tills bebisen är beräknad att komma till världen.
Ser fram emot den dagen något enormt och den kommer med storm steg.
I helgen nu ska jag och min älskling montera ihop spjällsängen, bokhyllan byrån mm. som vi va och köpte förr förra helgen på IKEA.
Ska bli roligt att få upp alltihoppa så man kan börja göra fint i barnrummet men den övriga inredningen som tavlor osv. Vi va även och beställde en barnvagn på babyland innan vi åkte till IKEA.
Det blev en EmmaLjunga City Cross vilket är sitt delen men sen kunde man beställa City Korg som är liggdelen till den. Först hade vi tänkt oss en svart men så när vi va där inne så fick jag syn på en som va så himla snygg och min mamma frågade min och sambon tyckte ni inte den va finare och jag trodde den skulle vara as mycket dyrare eller längre beställning tid på så min mamma frågade honom vi pratade med och den skillde sig inget i pris de va bara de med läder på som va dyrare.
Så vi valde färgen Silver stitch som ni ser på bilden men tyvärr visar inte bilden hur snygg den är i verkligheten, men jag tänkt att jag ska försöka få ett annat kort på den sen när den kommer vilket är i mitten på maj. Förutom alla tillbehör som va till den så beställde vi även en fotsack.


City Cross                City Korg               Fotsack

(bilderna är lånade från emmaljunga.com/se)

Anledningen till att vi valde att ta en sitt vagn och sedan beställa liggdelen till va att de liggvagnar som fanns hade luft hjul vilket jag verkligen är emot, då jag vill slippa att hålla på och pumpa dom eller om man skulle få punktering när man är ute och går osv. NEJ TACK säger jag bara vill ha ordentliga fast hjul inga luft hjul för min del.

Ne nu ska jag se om jag får liv i gubben min så han är vaken tills min Mamma och min syster med familj kommer, då vi tänkte grilla lite idag i detta härliga väder.


Ha de gött allihoppa!




Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara