Dopklänning . . .
2011-08-15

Har titta på massviss med dopklänningar till Bella men ingen som faller mig i smaken. Hatar att alla jäkla dopklännngar ska ha en massa broderat skit eller spets på till överdrift tycker de är så himla fult. Eller ja inget som faller mig i smaken som sagt. Men så hittade jag kappahl dopklänning när jag googlade och tyckte den va så himla fin, så vi åkte in till stan för att se om dom hade den kvar men givetviss så va den slut :( Så nu vet jag inte hur jag ska göra och dopet närmar sig med storm steg, suck va ledsen jag blir om jag ska behöva köpa någon dopklänning som jag tycker är ful. vill ju att hon ska ha en fin klänning med inte för mycket lullul och spets och skit. Utan något snyggt och enkelt. Det är visserliggen spets och sånt på kappahl också men de va snyggt gjort och kragen va inte 10cm lång och så.

Kappahl´s dopklänning



Åååh jag blir så ledsen så nu som sagt vet jag inte hur man ska göra, får väl ta med bilden på deras och gå till en skräddare och fråga hur mycket de skulle kosta m dom gjorde en liknande om de ens gör de :(




Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara