Kunde inte låta bli!!
2011-08-15

Igår när vi va på kappahl och lindex och titta efter dopklänning så sprang vi på en klänning som jag bara inte kunde låtabli att köpa till min älskade lilla tjej. Tyvärr fanns den inte i mindre storlek än 92 så hon lär ju inte kunna ha den förens hon är 1½-2år men de skiter jag i för den kan ligga där och vänta tills hon kan ha den för gick bara inte att gå förbi den :) Den kanske inte faller andra eller alla i smaken men jag tyckte att min prinsessa skulle få den.



Det är så roligt för hon börjar bli mer och mer vaken, så hon kan ligga på hennes madrass på golvet och man pratar med henne och skallrar med hennes leksaker osv. Hon har börjar jollra en hel del och ler så jag bara smälter plus att hon näst intill får ut skratt.

Köpte flera pjamasar, tröjor och byxer till henne efter som hon växer massor och redan har 62/68. Syrran, Mamma och kompisar sa att tiden kommer gå jätte fort så du kommer inte hänga med och jag tänkt ja de gör den säkert. Men hallå inte så här snabbt, de är verkligen så man själv undrar va man gjort/vart eftersom tiden bara sprungit iväg. Känns som hon föddes för bara någon vecka sen men när man börjar tänka efter så är hon redan 1½ månad :)




Postat av: Gurkiss

WOW såååå himla söt <3



Kramar från syrran

2011-08-17 @ 13:50:59
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara