110701 Föddes våran lilla Bella
2011-07-09

I fredags förra veckan kom våran lilla Bella till världen 17.54 på 3950g, 52cm lång


Själva förlossningen va de hemskaste jag gjort i hela mitt liv då jag hade värkar i 38 timmar och så fruktansvärt ONT i ryggen så jag trodde någon krossat den för mig vilket ledde till kejsarsnitt som jag varit livrädd för men det gick bra och efter de 38 timmarna bad jag om att få de då jag inte fixade det mer. Men det är som alla säger när man sen får se sitt lilla underverk är det som bortblåst då jag inte kunde göra annat än pussa, mysa, krama och bara titta på min lilla tjeja. Så himla glad över at min sambo va hos mig hela tiden då jag aldrig hade fixat de annars. Älskar båda mina sötnosar massor.



En mycket STOLT och super trött pappa som varit vaken i över 48 timmar


Vi fick vara kvar på sjukhuset tills i måndags och sen har vi varit lite trötta och myssat massor med lilla Bella därav de sena inlägget många väntat på :) Nu ska jag gå och mata min lilla ängel. Ta hand om er alla.




Postat av: Gurkiss

STORT GRATTIS till UNDERBART söta Bella :) Mosters lilla hjärta och den sötaste lilla bebisen på jorden <3



Puss o Kram från Syrran / Moster

2011-07-11 @ 08:04:17
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Postat av: Sofia

Ett stort grattis till en jättesöt liten tjej! Det är nu livet börjar, njut av bebistiden :-)

2011-07-13 @ 19:45:27
URL: http://www.dulcisvita.se/blogg
Postat av: Ellis

Hej vännen och grattis till lilltjejen, hon är ju helt underbar! =)Hoppas allt går bra för er!

Kramar, Elenor

2011-07-19 @ 23:52:31
URL: http://ellispysselochdittadatt.blogspot.com
Postat av: Nattis

Åhh vad mysigt!! Ett jättestort Grattis till er lilla tjeja!! Kramar Nattis

2011-07-21 @ 16:20:20
URL: http://mammanattalie.blogg.se/
Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara