Min lilla ögonsten
2011-07-25

Idag har vi varit på sjukhuset och gjort hörseltest som gick hur
bra som helst. Hon sova till en början sen låg våran lilla sötnos
bara och log och va hur söt som helst.

Min  fjäril Stella ifrån Go Boken är himla intressant att titta på :)
Nu ska Bella få sitt natt mål sen är de natten.




God natt på er alla!!




Postat av: Becca

så skönt att de gick bra första gången på testet!!Måste snart komma o titta på lilltjej igen kände sist att man får lixom inte nog :-)

2011-07-26 @ 20:38:13
URL: http://beccalundin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Så fin hon är! Man får inte mycket gjort när man helst bara tittar och luktar på en sån liten sötnos. Å andra sidan har man resten av livet på sig att göra saker :-D

2011-07-28 @ 15:49:34
URL: http://www.dulcisvita.se/blogg
Postat av: Anonym

Hej!

Vad skönt att det gick bra och vad söt hon är! =)

Fick följa med mina kompisar med deras son till BVC, det var intressant! =)

Ha en fin helg!

Kram Elenor

2011-07-30 @ 11:59:00
Postat av: Gurkiss

Oooh mosters underbara sötnos :)

Skönt att hörseltestet gick bra :)



Ha de gott.

Massor me kramar från Syrran/Moster

2011-07-30 @ 17:09:26
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara