PANIK!!
2011-06-20

Åååh gud så himla äcklig, jag trodde jag skulle dö. Så HIMLA STOR att de inte ens gick att ungå den.



Jag har sagt till min sambo och många andra att vi har STORA spindlar på våran utplats och att dom är större än en 5 krona men ingen har trott på mig dom bara tror att jag över driver men idag som tur va av en slump hade jag kameran där ute med mig när jag stod och rökte så jag kunde sooma in och ta en kort på ÄCKLET!!

Till och med våran gråa katt som jagar och äter upp alla småkry hon kan få ta på i stort sett, hoppade bakåt.
De säger inte lite hur äcklig den va . . . . urk usch och blä nu kommer jag inte kunna sova.

P.s 4Dagar kvar till bebis är beräknad att komma :D




Postat av: Annika

det var en riktigt äcklig spindel ryser

2011-06-21 @ 18:52:28
URL: http://auroraaurum.wordpress.com/
Postat av: Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen

BLÄÄÄÄÄ, instämmer!

2011-06-22 @ 16:26:45
URL: http://skrotmamman.blogg.se/
Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara