Bajs plutt och bläää . . .
2011-09-12

Precis som de i rubriken känner jag mig, inte nog med att min älskade lilla tjeja blev sjuk så vaknade jag i lördags natt och hade jätte ont i halsen och på eftermiddag igår blev jag genom förkyld, ont i kroppen och feber. Men det som är skönt är att Bella börjar bli bättre, de gör så ont i hjärtat att se henne sjuk. Men jag måste säga att hon har varit hur duktig som helst trots att hon är sjuk för *peppar peppar ta i trä* så äter hon jätte bra och dricker massor med vatten. Och att hon har haft slem och svårt att andas har släppt rätt mycket men hon är fortfarande lite snorig så vi har fått suga massor med nässugen. Och även då har hon varit så duktig.

I lördags kväll blev de baka en hel del, gjorde muffins och små kladdkakor till dopet och min sambo gjorde negerbollar. OJ ja jag skrev precis vad jag gjorde. Många lär säkert få ont i magen av just vad jag skrev men de skiter jag i. Ända sen jag föddes och långt innan de har det hettat negerbollar, precis som de heter finskapinnar. Och ska någon yttra sig om de så kan ju vi *finnar* tjuta om att de fortfarande heter finskapinnar för de byter de då fan inte namn på vilket dom inte heller borde för de har alltid hettat de.
Men men åter till ämnet baka, idag måste jag hinna baka mockarutor, bullar och hallongrottor till dopet med så de blir klart så jag inte står i sistaminuten som jag alltid gör dagen/natten innan och bakar i ren panik :D
Ne för på fredag måste jag hinna göra tårtorna också, och eftersom vi blir runt 28 pers så behövs de 3 st.

Håller även på och scrappar servetthållare så dukningen ser lite roligare/finare ut. Återkommer med bild på de senare.

Ne nu måste jag ta tag i bakat.
Ha de gött allihoppa, hoppas ni slipper bli sjuka.




Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara