Genom förkyld . . .
2011-09-09

Min älskade lilla tjeja har blivit sjuk, hon är genom förkyld massor med slem i halsen och feber. Det är så himla jobbigt att se henne sjuk när hon är så liten och hon inte kan säga vad man ska göra etc. Har fått höja upp hennes säng i huvudänden och sugit som bara den med nässugen så hon kan andas. Just nu bytter sambon och jag lite skift när hon får sova i våran famn då hon sover bäst då ist för i sängen. Man känner sig så himla maktlös, usch så jobbigt. Håller tummarna för att de inte blir värre än så här utan att de släpper snart och allra helst eftersom hon ska döpas nästa helg med.

Nu ska jag ta de lungt en stund och försöka vila innan hon vaknar och vill ha mat.




Postat av: Gurkiss

Hej min älskade syster....



Nämen vad är det jag läser. Är min älsklingsbus sjuk :( Usch vad tråkigt och jobbigt. Visst känner man sig förtvivlad som förälder hua Jag vet hur det är. Hoppas verkligen att det går över fort. Moster lilla älsklingspuss.



Pussa min älsklingsbus ifrån mig.



Jag har också en sjukling här hemma. Dom ringde ifrån skolan igår så jag fick komma och hämta henne.



Tänker på er....



Idag kom Bellas dop present som jag beställt och den var sååå fin och sååå söt :)



Massor me kramar från syrran/moster <3

2011-09-09 @ 22:33:50
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Läs detta innan du kommenterar:

- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag ser dem. OM det inte är något stöttade eller elakt för då raderas kommentaren DIREKT och Ip-adressen spärras! Det gäller även alla som gör reklam etc.

- Gillar du min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! Klicka på bloglovin ikonen i menyn eller ikonen här under. Jag älskar att få massa kommentarer, så glömt inte lämna ett fotspår och det bara är så att du ramlade förbi så jag kan kika tillbaka till din sida!!

- Ha en fortsatt fin dag!

Namn:


E-mail: (Visas ej)

Blogg/Hemside adress:



Kom ihåg mig?

Follow Sara